Sol·licitud genèrica

Descripció:
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al Consell Comarcal del Baix Penedès. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeix un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

Com realitzar el tràmit:
Podeu optar entre el sistema tradicional o la tramitació electrònica.

Si opteu pel primer trobareu formularis de sol·licitud. Aquests estan redactats en programari lliure “open office” (el podeu descarregar gratuïtament des de www.openoffice.pro/office). Una vegada seleccionat el formulari que us interessa, l'obriu i el complimenteu des de el vostre ordinador (escrivint en als espais amb el fons blanc). Addicionalment, disposeu d'informació sobre el tràmit que us guiarà. També podeu obrir el formulari en versió “pdf”. En aquest cas, l'haureu d'imprimir i complimentar a màquina d'escriure o a mà. En casos de formularis d'altres Administracions, un posem el “link” d'accés.

Una vegada omplert, no oblideu signar-lo i l'haureu de lliurar al registre d'entrada de documents del Consell (Pl. del Centre, 5, 43700 - El Vendrell). El Consell Comarcal està adherit al conveni de registres concertats.

Si preferiu utilitzar la tramitació electrònica haureu de disposar de certificat digital (CATCert, DNI electrònic, FNMT, etc.) Si encara no en disposeu, al mateix Consell us el podem tramitar. Una vegada seleccionat l'e-tràmit que us interessa, hi accediu, l'ompliu i el trameteu al Consell, tot des del vostre ordinador. Teniu informació addicional que us guiarà. També tindreu seguiment sobre la tramitació de la vostra sol·licitud.


Qui ho pot demanar?:
Qualsevol persona

Quan?:
Durant tot l'any

Temps de tramitació:
Amb caràcter general, el termini màxim de resolució d'un expedient administratiu tres mesos, però pot variar en procediments concrets (art. 42 Llei 30/1992, 26 de novembre, de règim jurídic i procediment administratiu comú).

Documentació necessària:
Dependrà de la vostra sol·licitud. En tot cas, si fos necessari adjuntar documentació, se us donarà un termini de 10 dies per fer-ho (art. 71 Llei 30/1992, 26 de novembre, de règim jurídic i procediment administratiu comú).

Preu:
Gratuït, llevat que l'actuació de sol·licitud estigui sotmesa a a taxa (mireu l'apartat d'aquesta web: 'El Consell. Ordenances i Reglaments 1. Taxa per l'expedició i tramitació de documents administratius'.).

Iniciar el tràmit: PER INTERNET:

Iniciar el tràmit - PRESENCIALMENT:

Consell Comarcal del Baix Penedès
Pl. del Centre, 5
43700 - El Vendrell
Telèfon: 977157171
Fax: 977157181
e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Horari: De 9 a 14 hores, dilluns a divendres.

El Consell Comarcal està adherit al conveni de registres concertats. Per tant, us podeu dirigir a qualsevol registre de l'Administració de l'Estat, de la Generalitat de Catalunya o d'un ens local que hi estigui adherit i presentar allà la vostra documentació adreçada al Consell (podeu localitzar les oficines dels registres concertats a clicant aquí).


Arxius relacionats